Asiakaskokemusta verkossa

Oletus

Vinkki kaikille meille, joita kiinnostaa asiakaspalvelu ja sen kehittämineen: Katleena Kortesuo ja Janne Löytänä ovat aloittaneet uuden kirjansa markkinoinnin blogilla, jossa tutkitaan asiakaskokemusta ja sen merkitystä.  Suosittelen!

3 responses »

  1. Kiitos taas kerran loistovinkistä Päivi! Asiakaskokemus-blogi on todella kiinnostava ja herätti toden totta kiinnostuksen myös syksyllä julkaistavaan kirjaan.

  2. Kiinnostuksen herättäminen lienee ollutkin blogin ensisijainen tarkoitus ;) — mutta onhan se markkinointikin tiedottamista. Ja aihe on todella tärkeä, muillekin kuin meille kirjastolaisille.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s