Ihminen, ei asiakas

Oletus

Simon Rucker kirjoitti hyvän artikkelin siitä, miten hyvät muotoilijat ajattelevat. Hyviä pointteja myös kirjastopalveluihin sovellettuna:

1. Älä ajattele asiakasta, ajattele ihmistä.

2. Havainnoi, huomio. Älä oleta tietäväsi, mitä palveluilta odotetaan.

3. Suosi monialaisuutta, älä pelkää ylittää (ammatti)alojen rajoja!

4. Seuraa trendejä, tutki tulevaisuutta.

5. Juttele mahdollisimman monenlaisten ja eri aloja edustavien ihmisten kanssa.

Kiitos vinkistä: StevenB

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s