Sujuvuutta s-posteihin

Oletus

javne

Javne, Benjamin & Marckwort, Raija. Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse : opas asiakaspalvelijoille ja esimiehille. Helsinki: Yrityskirjat, 2013.

Javnen ja Marckwortin kirja ei tuo kovinkaan paljon uutta asiakaspalvelussa pitkään toimineille.  Silti sanoisin, että jokaisen kannattaa lukea tämä kirja, myös (erityisesti?) sellaisten jotka eivät toimi varsinaisessa asiakaspalvelussa. Kirja on rakennettu hyvin käytännönläheisesti, ja se käsittelee kaikki tärkeimmät sähköpostiviestintään liittyvät osa-alueet viestin suunnittelusta aina tavallisimpiin oikeinkirjoitusvirheisiin asti. Parasta kirjassa ovat kuitenkin harjoitukset, jotka haastavat pohtimaan omaa ja organisaation viestintää sekä kielen merkitystä. Sillä on todella väliä, mitä sanot ja miten sen sanot.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s